onsdag den 18. april 2012

I care..

hej Folks, jeg går jo som sagt rigtig meget op i dyr og deres rettigheder, idag fandt jeg den her side hvor man kan skrive under på en side som wspa har og så når de har nok... forget about it jeg kopiere lige det de har skrevet og så smider jeg lige et link under så i kan gøre det samme som jeg og 14095 andre har gjort


Shows med vilde dyr kan være underholdende at se på, men det er langt fra dyrenes naturlige liv. Delfiner i fangenskab får mavesår af stress, tigere bliver bedøvet, og aber spærres inde i små bure. Det er uværdige forhold for vilde dyr.
Sig NEJ til dyreshows – og hjælp os med at stoppe udnyttelsen af vilde dyr til underholdning. Vores mål er at indsamle 250.000 underskrifter for at vise, at vi ikke står alene med vores kritik. Med din underskrift kan vi lægge pres på underholdningsindustrien og på sigt få stoppet shows med vilde dyr.


http://campaign.wspa.dk/

jeg syntes virkelig at det er noget i skal gøre!

Støt kampagnen og stop dyreshows!!!

xoxo
Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar