tirsdag den 10. april 2012

Ugangspunktet.

hej jeg hedder Camilla, jeg er 15 år og går lige nu på efterskole, jeg bor i en lille by der hedder giww(give) som lægger 25 min fra vejle. jeg sad og tænkte lidt over livet.. og der er ret meget at tænke over. jeg bestemte mig for at starte en rigtig blog ud over min Tumblr blog http://thelifeofcamilla.tumblr.com/. for ligsom at komme ud med nogle ting. udgangspunktet i min blog er skoleåret 12/13 hvor jeg skal på efterskolen Alterna http://alterna.nu/, som er en efterskole der tager ud og rejser i 7 uger og hjælper i forskellige lande på børnehjem, plejehjem og ja de hjemløse. de har 3 linjer som er: sydøst asien, Sydamerika og ja Sydafrika. jeg er så heldig at jeg skal gå på linjen sydøstasien hvor vi skal til thailand, Laos, Cambodia og AUSTRALIEN. jeg kan slet ikke vente med at komme af sted og besøge så mange spænende steder!
jeg glæder mig rigtigt meget til at fortælle jer om det
xoxo
Camilla
- den her blog er hovedsagligt opretttet til familie medlemmer og venner så de kan følge med i hvad der forgår men det er rigtigt fedt hvis der er andre der følger med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar