mandag den 16. april 2012

today is not your day.

idag sker der ikke rigtigt noget på V.E, lige nu har jeg pause fra dansk hvor at vi er ved at analysere Armadillo, jeg syntes at det er en ret voldsom dokumentar og så virke den meget urealistisk.
lige nu sidder jeg og tænker på weekenden den bliver vild lækker hvis den går efter mine planer.
fredag kl 16:30 henter jeg forhåbentlig Simone på arbejde hvor vi så går ned og køber is og lejer film. så skal vi bare Chill og holder tøse hygge hjemme hos mig til lørdag. søndag skal jeg slappe af og mandag skal jeg til kobber bryllup hos min mormor og morfar. fredagen weekenden efter skal jeg ind og se Mick Øgendal sammen med mine forældre, og det bliver så sjovt, vi skal vist ud og spise inden "håber jeg"
I må have en AMAZING dag
xoxo
Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar