mandag den 16. april 2012

now you're just somebody that i used to know.

er egentlig ikke en stor fan af gotye, men jeg kan vildt godt lide deres tekster fordi at den somebody that i used to know var bare lige en sang jeg havde brug for. syntes bare at den beskriver rigtig mange situationer i mit liv.
en ting jeg gør rigtig meget i lige nu er negle. Jeg Elsker Neglelak!!!, jeg kan ikke få nok af det ;-D jeg har mange forskellige farver og nogle gane blander jeg også selv mine helt egne farver. 
det her er nogle negle jeg lavede til påsken, syntes selv at de blev ret flotte og så er de super nemme at lave, man lægger bare 2 lag pink neglelak og så lave man prikker med en sort artliner bagefter.

fredag - lørdag skal jeg være sammen med min bedste veninde hvor vi skal tøse hygge fordi der er sket nogle ting som jeg har brug for at snakke med hende om. HUN ER FANTASTISK.

xoxo
Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar