torsdag den 12. april 2012

it's Thursday

prøver så meget som muligt at skrive på bloggen hver dag men det er nok ikke lige hver dag jeg får tid til det, idag er det torsdag og vi har fået taget skolefoto... lige nu her kl 14:09 sidder jeg og venter på at jeg skal have matematik kvart over, idag sker der ikke noget vildt ud over at det er idag at min mor tager flyveren hjem fra new york! jeg glæder mig så meget til at se hende imorgen, da jeg måtte tilbringe hele min påskeferie uden hende... imorgen kl 9 skal vi ud og se musical på Aagaard efterskole, jeg kender 2 der går der, så det skal nok blive fedt at se dem. imorgen er der også elevfest i amitsbøl som er en lille bitte by og ja så kommer min mor hjem med en kjole til mig som jeg glæder mig sindsygt meget til at se

xoxo
Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar